Subject: LC2396 Maanteemuuseumi kinnistu elektriliitumine. Varbuse küla, Kanepi vald, Põlva maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 10:09:46 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Palun saata see töö Peeter Uibo lauale.

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Maanteemuuseumi
kinnistu elektriliitumise projekti Varbuse külas, Kanepi vallas, Põlva
maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus alajaam Maanteemuuseumi kinnistule ja
liitumiskilp alajaama kõrvale ning uued maakaablid kuni olemasoleva
maakaablini Muuseumi kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.